دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام پناه :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام پناه

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام پناه

 

Download New Music By Saman Jalili Called Panah

 

سامان جلیلی پناه

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


اگر می خواهید با خواننده آشنا شوید اینجا را مطالعه کنید

 

سامان جلیلی متولد 3 مرداد 1370

متولد کرج ولی اصالتا شمالی هستم مازندران بابل

از نوجوانی علاقه زیادی به خوانندگی داشتم و از 16 سالگی گیتار زدن را شروع کردم و با تشویقی که از سمت خانواده و دوستان داشتم تصمیم گرفتم این کار رو به صورت جدی و حرفه ای دنبال کنم .

دانشجوی انصرافی رشته ی معماری دانشگاه ازاد واحد ایت ا... آملی بودم

در حال حاضر خانواده ام در جزیره کیش زندگی میکنند و خودم در حال گذراندن خدمت سربازی هستم

اولین کاری که از من پخش شد دموی تلافی بود که انشاا... حتما در وقت مناسب کاملش میکنم .

تمام کارهایی که از من شنیدید ملودی و شعر بیشترشون از خودم بوده و 3 تا کار پسر خاله عزیزم زحمت شعرش رو کشیده.

تنظیم عالی مهدی احمدوند هم بی دلیل برای بهتر شدن اهنگها نبود. واقعا مهدی شخصیت بالایی داره.

و در اینده نزدیک کارهای تک اهنگم را در استدیو شخصیم تنظیم میکنم.

متن آهنگ جدید سامان جلیلی بنام پناه

 

پناه آخر من باش ، شده رویات همه چیزم

دارم ترسامو هر لحظه تو آغوش تو میریزم

یه باور جهان من با احساس تو درگیره

یه عمره باورم میرم تو هوست نفسگیره

نمی خوام دل بسوزونه کسی از بین آدم ها

تو که ناجی م نباشی همون بهتر بشم تنها

همیشه درد تنهایی یه باری شد روی دوشت

تو این دنیای بی رحمی نذار کم شم از اغوشت

نذار کم شم از اغوشت نذار کم شم از اغوشت

کنار اومد دلت هر بار با تکرار گناه من

چقد عشق تو بی مرزه بازم شد جون پناه من

تموم …. شکستم مونده توی قلبم

یه پرسش توی ذهنم هست کی آدم میشه این آدم

نمی خوام دل بسوزونه کسی از بین آدم ها

تو که ناجی م نباشی همون بهتر بشم تنها

همیشه درد تنهایی یه باری شد روی دوشت

تو این دنیای بی رحمی نذار کم شم از اغوشت

نذار کم شم از اغوشت نذار کم شم از اغوشت

 

خرید شارژ همراه اول


دانلود با کیفیت 128




  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۹ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی