دانلود آهنگ ابی بنام دلپوش :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ ابی بنام دلپوش

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید ابی بنام دلپوش

 

Download New Music Ebi Called Delpoosh

 

ابی دلپوش

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …




متن آهنگ جدید ابی بنام دلپوش

 

آها بذار بپوشمت ، مثلِ لباسِ مهمونی

تورِ سپیدی دستِ باد ، یا مثلِ رختِ زندونی

انگشتایِ کشیده ــَتو ، بش بده تا آخرِ من

بوسه یِ داغمو بگیر ، تا که نیفته از دهن

شرابِ صد ساله یِ من وقتشه که ، بنوشمت

وقتشه عریان تر بشم بپوشمت ، بپوشمت

مز مزه کن زِمزِممو خانم ، یک سَره کن هر تکَمو خانم

بزن بزن زخمه بزن خانم ، ای مرهَم زخمایِ من خانم

گیتارِ دل ، ساز خوشگل خانم ، ای همه ــَم ای زنِ زن خانم

در بسترم ستاره شو خانم ، از سر خوشی فَواره شو

شرابِ صد ساله یِ من وقتشه که ، بنوشمت

وقتشه عریان تر بشم بپوشمت ، بپوشمت

آها بذار بپوشمت ، مثلِ لباسِ مهمونی

تورِ سپیدی دستِ باد ، یا مثلِ رختِ زندونی

انگشتایِ کشیده ــَتو ، بش بده تا آخرِ من

بوسه یِ داغمو بگیر ، تا که نیفته از دهن

شرابِ صد ساله یِ من وقتشه که ، بنوشمت

وقتشه عریان تر بشم بپوشمت ، بپوشمت

بزن بزن زخمه بزن خانم ، ای مرهَم زخمایِ من خانم

گیتارِ دل ، ساز خوشگل خانم ، ای همه ــَم ای زنِ زن خانم

در بسترم ستاره شو خانم ، از سر خوشی فَواره شو

شرابِ صد ساله یِ من وقتشه که ، بنوشمت

وقتشه عریان تر بشم بپوشمت ، بپوشمت

 

خرید شارژ همراه اول

دانلود با کیفیت 128



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۸ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی