دانلود آهنگ حامد همایون بنام الکل نگاه :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ حامد همایون بنام الکل نگاه

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام الکل نگاه با بالاترین کیفیت

ترانه: سهیل حسینی ؛ آهنگسازی: حامد همایون

تنظیم: سامان امامی ؛ میکس و مستر: محمد فلاحی

Download New Music By Hamed Homayoun Called Alchole Negah

 

عکس دانلود آهنگ جدید حامد همایون با نام الکل نگاه

 

دانلود آهنگ جدید حامد همایون با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حامد همایون

متن آهنگ جدید حامد همایون به نام الکل نگاه


سکوت می کنم که این سکوت منطقی تره

که الکل نگاه تو یواش داره میپره

نه مست می کنی منو نه درک می کنم تو رو

نه من کنار تو گمم و از کنار من برو

و من کنار تو گمم و از کنار من برو

همیشه بی اثرترین تلاش من گلایه شد
دلم گرفته بود و این کلام ها کنایه شد

همیشه عاقبت خودم شکستم و فدا شدم

خراب و مست و بی رمق وبال کوچه ها شدم

خراب و مست و بی رمق وبال کوچه ها شدم

من از نبود تو پرم به این کلافگی دچار

مترسک رها شده میون چوبه های دار

نگاه بی تفاوتت به حجم سرد چشم من

جنون مشت و آینه قبول می کنم بزن

قبول می کنم بزن قبول می کنم بزن

همیشه بی اثرترین تلاش من گلایه شد

دلم گرفته بود و این کلام ها کنایه شد

همیشه بی اثرترین تلاش من گلایه شد

دلم گرفته بود و این کلام ها کنایه شد

همیشه عاقبت خودم شکستم و فدا شدم

خراب و مست و بی رمق وبال کوچه ها شدم

خراب و مست و بی رمق وبال کوچه ها شدم

 

خرید شارژ همراه اول
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۷ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی