دانلود آهنگ از محمدرضا گلزار بنام بگو آره :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ از محمدرضا گلزار بنام بگو آره

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام بگو آره

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام بگو آره با بالاترین کیفیت

Download New Music MohammadReza Golzar – Begoo Are

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام بگو آره :

دلم بنده این یه لبخنده ولی عشقم دل نمیبنده

دلم گیره بی تو میمیره نگو این عشق دست تقدیره

کی غیر از تو ، تو دلم جا شه پس بگو باشه

کی غیر از من با تو خوشحاله دوست داره بگو آره

یه دیوونه م که نمی دونم گریه کردم یا زیر بارونم

من یه دیوونم پس نترسونم وقتی دل بستم وقتی داغونم

یه دیوونه م که نمی دونم گریه کردم یا زیر بارونم

من یه دیوونم پس نترسونم وقتی دل بستم وقتی داغونم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام بگو آره

♫♫♫♫♫♫

حواسش نیست کل دنیامه همون عشق آرزوهامه

حواسش نیست با دلم سرده نمی دونه عاشقم کرده

کی غیر از تو ، تو دلم جا شه پس بگو باشه

کی غیر از من با تو خوشحاله دوست داره بگو آره

یه دیوونه م که نمی دونم گریه کردم یا زیر بارونم

من یه دیوونم پس نترسونم وقتی دل بستم وقتی داغونم

یه دیوونه م که نمی دونم گریه کردم یا زیر بارونم

من یه دیوونم پس نترسونم وقتی دل بستم وقتی داغونم


دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام بگو آره

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی