دانلود آهنگ از مجید اخشابی بنام دل آهو :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ از مجید اخشابی بنام دل آهو

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۳ ب.ظ

دانلود آهنگ مجید اخشابی بنام دل آهو

 

Download New Music By Majid Akhshabi Called Dele ahoo

 

دانلود آهنگ های جدید مجید اخشابی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


 

سئو

 

متن آهنگ جدید مجید اخشابی بنام دل آهو

 

نه واسه درد اومدم نه این که دنبال دوا

نه به خاطر گفتاری و سختی و بلا

اومدم فقط بگم دوست دارم امام رضا

اومدم فقط بگم دوست دارم امام رضا

حرف حاجت و شفا نیست از شما به ما رسیده

از سر منم زیاده اون چه از شما رسیده

بلبل باغ غربتم وطنم کوی شما

همه جا ورد لبم غزل روی شما

دل من دیوونه شده آهوی شما

 

قربون بزریتون این عنایت شماست

که همیشه می بره دلم و سوی شما

من میام دیدنتون شما فقط نگام کنید

هر چی که می خوام داره نگاه جادوی شما

رخ دلجوی شما رخ دلجوی شما

عطر ریحون نمی خوام

باغ بهارون نمی خوام

دل دیوونه ی من شده آهوی شما

دل منه دیوونه شده آهوی شما

دل منه دیوونه شده آهوی شما

 

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام دل آهو

دانلود با کیفیت 128



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۳ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی