دانلود آهنگ از شهاب مظفری به نام حالم بده :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ از شهاب مظفری به نام حالم بده

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۹ ب.ظ

دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام حالم بده

 

Download New Music By Shahab Mozaffari Called Halam Bade

 

دانلود آهنگ های جدید شهاب مظفری

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



 

متن آهنگ جدید شهاب مظفری بنام حالم بده

 

نمیدونم کار کی بود که تو رو دیگه ندارم
بیقرارم این روزا
 تو فکرتم دلهره دارم
نکنه جایی بری سره چشمات چشم بخوری
نکنه که تو زندگی
از کسی رو دست بخوری
حالم بده دلشوره دارم کاش که پیشت بودم نگرانم
قدِ یه دنیا غصه دارم
تحملم تموم شده طاقت ندارم
.
.
.
همه جارو رفتمو گشتم ندیدمو نبود از تو نشونه
همه بهم میگن که دیوونه
نذار عکساش پیشت بمونه
تو که رفتی از پیشم هی بد آوردم دارم
 دیوونه.میشم
 دیگه کم آوردم
حالم بده دلشوره دارم کاش که پیشت بودم نگرانم
قدِ یه دنیا غصه دارم
تحملم تموم شده طاقت ندارم

 

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام حالم بده

دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۹ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی