دانلود آهنگ از حمید عسکری به نام بن بست :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ از حمید عسکری به نام بن بست

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ب.ظ

دانلود آهنگ حمید عسکری به نام بن بست

 

Download New Music By Hamid Askari Called Bonbast

 

دانلود آهنگ های جدید حمید عسکری

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



 

متن آهنگ جدید حمید عسکری بنام بن بست

 

فقط از شرم چشماته تموم سر به زیری هام
نمی دونم بدون تو من از آینده چی می خوام
نمی دونم از این بن بست به سمت عشق بر گردم
تو راهی رو به من با کن می دونم خیلی بد کردم
کسی جز تو نمی دونه چقدر محتاج دیروزم
بگو بر گرده اون لحظه که من عمر می سوزم
نمی تونم از این بن بست به سمت عشق بر گردم
تو راهی رو به من با کن می می دونم خیلی بد کردم
فقط از شرم چشمات تمام سر به زیری هام
نمی دونم بدون تو من از آینده چی می خوام
نمی تونم از این بن بست به سمت عشق برگردم
تو راهی رو به من وا کن می دونم خیلی بد کردم

 

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام بن بست


دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی