دانلود آهنگ از بابک جهانبخش به نام من و سازم :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل


دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام من و سازم

 

Download New Music By Babak Jahanbakhsh Called Mano Sazam

 

دانلود آهنگ های جدید بابک جهانبخش

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



 

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام من و سازم

 

تنها شدیم من و سازم چی بسازم

تو این دلتنگیا عاشق نبودی تا بسازی

چقدر گفتم یکم کوتاه بیا داریم می خونیم به عشق تو

من و سازم شدییم درگیر توهی به خودم میگم تو دونبالش برو

میشه بهم بگی کجاس مسیر تو

من و سازم شبا تنهایی فک می کنیم که هنوزم اینجاییم

من و عشقم و دل بی چاره که هنوز به چشات گرفتاره

من و قلبم و تمام احساسم انگاری تو رو نمی شناسم

من و حسی که به پات گذاشتم کاشکی اینجوری دوست نداشتم

کاش اینجوری دوست نداشتم

 

من این زندگی رو با تو قشنگ دیدم

با تو بود به دردای این دنیا خندیدم

همه لحظه های خوشمون و تباه کردی

خودتم نمی دونی چقدر گناه کردی

چرا با من و خودت اینجوری.تا کردی

همه امیدم اینه که دوباره برگردی

همه امیدم اینه که دوباره برگردی

که تو برگردی میشه برگردی

من و سازم شبا تنهایی فک می کنیم که هنوزم اینجاییم

من و یادت و دل بی چاره که هنوز به چشات گرفتاره

من و قلبم و تمام احساسم انگاری تو رو نمی شناسم

من و حسی که به پات گذاشتم کاشکی اینجوری دوست نداشتم

 

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام من و سازم


دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی