دانلود آهنگ آرمین 2afm به نام بزار پلی شه موزیکم :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ آرمین 2afm به نام بزار پلی شه موزیکم

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید آرمین 2afm بنام بزار پلی شه موزیکم

 

 Download New Music By Armin 2AFM Called Bezar Play She Musicam

 

دانلود آهنگ جدید آرمین 2afm بنام بزار پلی شه موزیکم

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


 

متن آهنگ جدید آرمین 2afm بنام بزار پلی شه موزیکم

 

بذار پلی شه موزیکم با یه نوری کم
تو انقدر جذابی که نمیشه یه لحظه ازت دوری کرد
نفسام به نفست وصله
با تو شروع میکنم از صفر
کارمونم که خوش گذرونی باهم
تو هر سه ماهه فصله
با تو همه چی خوبه خوش تیپ
غمارو تو این خونه کشتی
با تو حتی میشه دور دنیارو گشت با یه کوله پشتی
پس نرو باش پیشم بزار با دنیا آشتی شم
من اسراری خوش بختیم فقط کنار تو فاش میشن
من با تو آرومم بی تو داغونم
اینارو دوباره بهت میگم چون خاطره داریم با بارونم
با تو آرومم اینه قانونم که بمونی از پیشم نری
چون دوست دارم تورو خانومم
با تو آرومم بی تو داغونم اینارو دوباره بهت میگم
چون خاطره داریم با بارونم
با تو آرومم اینه قانونم که بمونی از پیشم نری
چون دوست دارم تورو خانومم
چون دوست دارم تورو خانومم
با تو دیگه حله مشکلا زدم دست رد به همه خوشکلا
نمیزارم کسی بشه سد رشد ما
واسه همینه خیلی حرف پشت ما
آهای حسودا دور شید، آهای دشمنا کور شید
راجع بش میشه همه صفات خوبو کنار هم دیگه جور چید
اون شیکی و سادگیاش از اولم تازگی داشت
منو بخاطر خودم دوست داشت
اون اخلاقای جالبی داشت
چشم از همه کساش برداشت
مغرور بودو اصالت داشت
خب وقتی همه چی باهاش تکمیله
چطور کسِ دیگه ای رو بزارم جاش
من با تو آرومم بی تو داغونم
اینارو دوباره بهت میگم چون خاطره داریم با بارونم
با تو آرومم اینه قانونم که بمونی از پیشم نری
چون دوست دارم تورو خانومم

با تو آرومم بی تو داغونم اینارو دوباره بهت میگم
چون خاطره داریم با بارونم
با تو آرومم اینه قانونم که بمونی از پیشم نری
چون دوست دارم تورو خانومم

بی تو یه دیوونم میدونی اینو میدونم میتونی
که واسم همیشگی شی پس بگو که پیشم میمونی
من بی تو سردرگمم
نرو، اگه رفتی برگرد گلم
نمیخوام اصن انرژی های منفی
به سمت تو حرکت کنن
بی تو خوب نیست حالم
مثله کوه پشتت ایستادم
به تو نمره ی بیست دادم
پیشت گیره این دل بی صاحابم
هیچ یادم نمیره اون روز اولی که
افتاد روگوشیت میس کالم
اینو گفتم بیست بارم
این دلو فقط به تو میسپارم
من با تو آرومم اینارو دوباره بهت میگم
چون خاطره داریم با بارونم اینه قانونم
دوست دارم تورو خانومم
با تو آرومم بی تو داغونم اینارو دوباره بهت میگم
چون خاطره داریم با بارونم
با تو آرومم اینه قانونم که بمونی از پیشم نری
چون دوست دارم تورو خانومم

 

دانلود آهنگ جدید آرمین 2afm به نام بزار پلی شه موزیکم


دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی