دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام فصل اقاقی :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام فصل اقاقی

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام فصل اقاقی

Download New Song By Majid Akhshabi Called Fasle Aghaghi

 

دانلود آهنگ های جدید مجید اخشابی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید مجید اخشابی بنام فصل اقاقی :

ارابه های طوفان و بشکن تا شاپرک ها آسوده رد شن

دستات یه دربند چشمات یه دنیا از تو نوازش از من تماشا

گفتم که بنشین شب سرد و سخته

گفتی نشستم مرگ درخته

گفتم که از تو چی مونده با این

گفتی شمیم فصل اقاقی

می گرده دورت باد پریشون

هی شونه هات و می بوسه بارون

تو اون اتفاق دم آخری

که دستام و می گیری و می بری

میای با امید نجاتم بدی

یه پرواز برفی رو یادم بدی

یه پرواز برفی رو یادم بدی

غزال قلب من گرفتار تو

چشمه های دیدار من گرفتار تو

منو صدا کردی و پیدا شدم

خاطره ی آبی دریا شدم

خاطره ی آبی دریا شدم

گفتم که بنشین شب سرد و سخته

گفتی نشستم مرگ درخته

گفتم که از تو چی مونده با این

گفتی شمیم فصل اقاقی

می گرده دورت باد پریشون

هی شونه هات و می بوسه بارون

ارابه های طوفان و بشکن تا شاپرک ها آسوده رد شن

دستات یه دربند چشمات یه دنیا از تو نوازش از من تماشا

 

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام فصل اقاقی


دانلود با کیفیت 128

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۴ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی