دانلود آهنگ مسعود سعیدی به نام با من بمون :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ مسعود سعیدی به نام با من بمون

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام با من بمون

 

Download New Music By Masoud Saeedi Called Ba Man Bemon

 

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام با من بمون

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


 

 

متن آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام با من بمون

 

خیلی وقته تو خیالم آرزوی تو رو دارم

بدون تو نمی تونم یه جورایی بی قرارم

بی قرارم تو که نیستی دیگه دارم کم میارم

آرزویی غیر بودن توی قلب تو ندارم

با من بمون که عاشقم

تو منو دوست داری خیلی خوبه حالم

تا آخرش کنارتم می دونی رویایی غیر این ندارم

با من بمون که عاشقم

تو منو دوست داری خیلی خوبه حالم

تا آخرش کنارتم می دونی رویایی غیر این ندارم

 

من به عشقم مطمئنم نبوده هیچکس توی ذهنم

روی اسمت شدم حساس هر جا باشی دلم اونجاست

دلم اونجاست که آزادی هرجا هستی هرجا شادی

فقط اونی که می خوادت  نگهش دار توی یادت

با من بمون که عاشقم

تو منو دوست داری خیلی خوبه حالم

تا آخرش کنارتم می دونی رویایی غیر این ندارم

با من بمون که عاشقم

تو منو دوست داری خیلی خوبه حالم

تا آخرش کنارتم می دونی رویایی غیر این ندارم

 

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام با من بمون


دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی