دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام خواب :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام خواب

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام خواب

 

Download New Music By Babak Jahanbakhsh Called Khab

 

دانلود آهنگ های جدید بابک جهانبخش

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



 

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام خواب

 

تو به یادت نمیاد که هزار سال شده فاصلمون

آه سرد قلب من میرسه از غم تو تا آسمون

تا می خندی و میگم عشق تو از من آبرو برد

قصه ی نبودنم و خط به خط و مو به مو برد

یخ سرد سرنوشتم دیگه با دستای تو آب نشد

توی ذهن خسته ی من رویای چشمای تو خواب نشد

اون که راحت می گذره از هر چی بوده من نبودم اون تویی

که شکستم توی این قاب شکسته شد یه عکس یهویی

که شکستم توی این قاب شکسته شد یه عکس یهویی

 

تا به یادت میاد که سزاوار چی بوده دلامون

دیگه لجبازی نکن که دل خونه می گیره برامون

تو می خندی و میگی بگذرم از هر چی که دیدم

من که از خودم گذشتم اما هیچ وقت نرسیدم نرسیدم

یخ سرد سرنوشتم دیگه با دستای تو آب نشد

توی ذهن خسته ی من رویای چشمای تو خواب نشد

اون که راحت می گذره از هر چی بوده من نبودم اون تویی

که شکستم توی این قاب شکسته شد یه عکس یهویی

که شکستم توی این قاب شکسته شد یه عکس یهویی

 

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام خواب


دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی