دانلود آهنگ حامد پهلان به نام دنیا :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ حامد پهلان به نام دنیا

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

دانلود آهنگ حامد پهلان به نام دنیا

 

Download New Music By Hamed Pahlan Called Donya

 

دانلود آهنگ های جدید حامد پهلان

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


 

متن آهنگ جدید حامد پهلان بنام دنیا

 

تو رو میبینمو از تو جون میگیرم ماله منی
من رو تو حساسم نگذر از احساسم ماله منی
دستامون بالا بیخیاله دنیام کنارت هستم کنار تو تنها
ما همو داریم دنیا رو داریم شبا رو داریمو بیداریم
دستامون بالا بیخیاله دنیام کنارت هستم کنار تو تنها
ما همو داریم دنیا رو داریم شبا رو داریمو بیداریم

 

تو رو میبینمو جون میگیرم از اون رنگه چشات
تو منو میشناسی این دلِ وسواسی تنگه برات
دستامون بالا بیخیاله دنیام کنارت هستم کنار تو تنها
ما همو داریم دنیا رو داریم شبا رو داریمو بیداریم
دستامون بالا بیخیاله دنیام کنارت هستم کنار تو تنها
ما همو داریم دنیا رو داریم شبا رو داریمو بیداریم

 

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام دنیا

دانلود آهنگ

کانال تلگرام

سئو


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی