دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام اشک :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام اشک

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام اشک

 

Download New Music By Meysam Ebrahimi Called Ashk

 

دانلود آهنگ های جدید میثم ابراهیمی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


 


متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام اشک

 

اشک روی گونه هام یه یادگاریه

اشک جزو زندگیمه خیلی عادیه

اشک همدم چشای بی قرارمه

اشک مرهم غمای گنگ و مبهمه

اشک یعنی من دلم گرفته از همه

اشک یعنی جای من تو زندگیت کمه

اشک حرف بی صدای قلب خستمه

اشک رنگ عشقه رنگ غربت و غمه

اشک آبروی عشقه روی صورتم

جای تو یه آینه مونده توی خلوتم

راه نداره دل به دل که خیسه چشم من

اشک یعنی با سکوت شب یکی شدن

گریه می کنم به حال و روز بی خودم

اشک یعنی کاش عاشقت نمی شدم

زل زدم به آینه جای چشم تو هنوز

دوست ندارم این عذابو حس کنی یروز

اشک یعنی وایسادن تو اوج خستگی

درد قلب که نمی شه جایی هم بگی

رنگ در پریده بس که منتظر شدم

تو بهم بدی نکردی بد شدم خودم

پرسه می زنم دوباره زیر آسمون

اشک یعنی هوای توی خونمون

 

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام اشک


دانلود با کیفیت 128

کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی