دانلود آهنگ محسن یگانه به نام نرو از آغوشم :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام نرو از آغوشم

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام نرو از آغوشم

 

Download New Music By Mohsen Yeganeh Called Naro Az Aghosham

 

دانلود آهنگ های جدید محسن یگانه

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



 

متن آهنگ جدید محسن یگانه بنام نرو از آغوشم

 

تو همون رویایی , من پر از مجنون ام
من دماوندم که , پای تو میمونم

عمریه بی حرکت , پیش چشمت کیشم
تیشه برمیداری , بی ستون تر میشم

باتو دل میبردیم , باتو ترکش خوردیم
از کسی پنهون نیست , واسه هم میمردیم

تادلت می لرزه , از خودم کم میشم
توخودت میریزی , بی صدا بم میشم

 

خون دل خوردی تا , قد این دریا شم
چشمه ها دیدن تا , من خلیجت باشم

تو هنوزم از کوه ها , منو میترسونی
من همه دنیاتم , چی ازم میدونی

کوله باره قربت , لایقه شونت نیست
نرو از آغوشم , هیچ کجا خونت نیست

کوله باره قربت , لایقه شونت نیست
نرو از آغوشم , هیچ کجا خونت نیست

 

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نرو از آغوشم


دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ق.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی