دانلود آهنگ سامان جلیلی و حامد برادران به نام تو رو دوست دارم :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران بنام تو رو دوست دارم

 


Download New Music By Saman Jalili And Hamed Baradaran Called Toro Doost Daram

 

دانلود آهنگ های جدید سامان جلیلی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران بنام تو رو دوست دارم

 

رفت تموم یادگاری هاشو برد
منو به خاطراتمون سپرد
قلب من ضربه خورد
نپیرس که بعد تو چی اومده سرم
به هر بهونه کادو میخرم
رفتنت ! نه نمیشه باور
تو رو دوس دارم
با این که شکستی غرورمو بازم دوست دارم
هر جا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم
حس میکنم عطرتو رو لباسم
دوست دارم
تو رو دوس دارم
با این که شکستی غرورمو بازم دوست دارم
هر جا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم
حس میکنم عطرتو رو لباسم
دوست دارم

 

منو از اشکام بشناسم که بفهمی روت حساسم ، طاقتم کمه
مگه بی عشقت میتونم ، طاقتم کمه ، دیگه بسمه
تو رفتیو به خاطرت به هر چی پشت پا زدم
میخواستم از دلم بری ولی دو باره جا زدم
چشامو بستمو فقط تو رو صدا زدم
تو رفتیو به خاطرت به هر چی پشت پا زدم
میخواستم از پیشم بری ولی دو باره جا زدم
چشامو بستمو فقط تو رو صدا زدم
تو رو دوس دارم
با این که شکستی غرورمو بازم دوست دارم
هر جا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم
حس میکنم عطرتو رو لباسم
دوست دارم
تو رو دوس دارم
با این که شکستی غرورمو بازم دوست دارم
هر جا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم
حس میکنم عطرتو رو لباسم
دوست دارم

 

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران به نام تو رو دوست دارم


دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ق.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی