دانلود آهنگ حامد پهلان به نام بغلم کن :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ حامد پهلان به نام بغلم کن

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام بغلم کن

 

Download New Music By Hamed Pahlan Called Baghalam Kon

 

دانلود آهنگ های جدید حامد پهلان

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


 

 

متن آهنگ جدید حامد پهلان بنام بغلم کن

 

چشاتو ببند و دوباره بخند و یه نگاهی به من کن

رو میکنم  تو رو میبینم کنار تو که میشینم

تا که چشم تو وا میشه تو نگات پره آتیشه

دست تو میگرم تو دستم کنار تو که میرقصم

تا ابد با تو میمونم بزار بگن دیوونه م

بدو بغلم کن بغلم کن

وقتی که میای به دیدنم

حالم آره خوبه آره خوبه

من دیوونه تو و رقصیدنم

بدو بغلم کن بغلم کن

وقتی که میای به دیدنم

 حالم آره خوبه آره خوبه

من دیوونه تو و رقصیدنم

وقتی میخندی میمیرم از تو دلخوشی میگیرم

پره حس و آرامش من این عشقو میخوامش

دست تو میگرم تو دستم کنار تو که میرقصم

تا ابد با تو میمونم بزار بگن دیوونه م

بدو بغلم کن بغلم کن

وقتی که میای به دیدنم

حالم آره خوبه آره خوبه

من دیوونه تو و رقصیدنم

بدو بغلم کن بغلم کن

وقتی که میای به دیدنم

حالم آره خوبه آره خوبه

من دیوونه تو و رقصیدنم

 

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام بغلم کن


دانلود با کیفیت 128


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۷ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی