دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام رفیق نیمه راه :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام رفیق نیمه راه

 

Download New Music By Saman Jalili Called Refighe Nimerah

 

دانلود آهنگ های جدید سامان جلیلی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی بنام رفیق نیمه راه

 

کوله باره درد بی مرام مــــــن
اگه باختی بازم بیا سراغ مـــن
آهای تو ای رفیق نیمه راه من
بدون تو سیاهه روزگار مــــــن

هـــمه دار و ندارمــو دادم و گول چشــمای نجیبتو خوردم
دله ساده ی بی کس و کارمو به دستای سرد تو سپردم

به پات سوختم و ساختم و هیچی نگفتم حق من این نبود
تو بگو بعد این همه سال خوبــی جــواب قلب من این نبود

کوله باره درد بی مرام مــــــن
اگه باختی بازم بیا سراغ مـــن
آهای تو ای رفیق نیمه راه من
بدون تو سیاهه روزگار مــــــن

هـــمه دار و ندارمــو دادم و گول چشــمای نجیبتو خوردم
دله ساده ی بی کس و کارمو به دستای سرد تو سپردم

به پات سوختم و ساختم و هیچی نگفتم حق من این نبود
تو بگو بعد این همه سال خوبــی جــواب قلب من این نبود

 

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام رفیق نیمه راه


دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی