دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام پناهم بده :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام پناهم بده

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام پناهم بده

Download Song By Babak Jahanbakhsh Called Panaham Bedeh

 

دانلود آهنگ های جدید بابک جهانبخش

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام پناهم بده

 

شب از پنجره بهم زل زده بمون ماه من پناهم بده

پناهم بده که بارون میاد که پرپر میشم تو دستای باد

نترس از من و غروب نگاه یه کبریت بکش رو تاریکیا

بهم شک نکن اگرچه گمم پناهم بده گل گندمم

تو این لحظه ای که ماتیم بهم من از تلخی تو ناراحتم

بگو چی شده که همراهمی تو هم مثل من کمی مبهمی

پناهم بده اگه بی کسم که از عمق شب به تو می رسم

پناهم بده اگه بی کسم که از عمق شب به تو می رسم

پناهم بده که ناباورم مگه میشه که ازت بگذرم

پناهم بده پناهم بده پناهم بده پناهم بده

بهم شک نکن اگرچه گمم پناهم بده گل گندمم

تو این لحظه ای که ماتیم بهم من از تلخی تو ناراحتم

بگو چی شده که همراهمی تو هم مثل من کمی مبهمی

پناهم بده اگه بی کسم که از عمق شب به تو می رسم

پناهم بده که ناباورم مگه میشه که ازت بگذرم بگذرم ازت بگذرم

 

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام پناهم بده

دانلود آهنگ


کانال تلگرام

سئو


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی