دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام حصار :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام حصار

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام حصار

 

Download New Music By Saman Jalili Called Hesar

 

دانلود آهنگ های جدید سامان جلیلی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


 

 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی بنام حصار

 

به دور دل تو حصاری کشیدن
به شهر نگاهت منو راه نمیدن
به دل تنگی هام جوابی نمیدن
همیشه با خودم تورو یاد میکنم
میام از دور تماشات میکنم
جهانم رو بی تو پاک میکنم
میگن عشق از سر بچگیه آره همینه
کو بزرگی که جلوی بچگیِ منو بگیره
با ندیدنت چیزی ازعشقم به تو کمتر نمیشه
تو تــــوو قلـــبم خونــه کــــردی
کور شه هر کی که نمیتونه ببینه
به دور دل تو حصاری کشیدن
به شهر نگاهت منو راه نمیدن
به دل تنگی هام جوابی نمیدن
همیشه با خودم تورو یاد میکنم
میام از دور تماشات میکنم
جهانم رو بی تو پاک میکنم

 

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام حصار


دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی