دانلود آهنگ رضا صادقی بنام با اجازه خدا :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ رضا صادقی بنام با اجازه خدا

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام با اجازه خدا

 

Download New Music By Reza Sadeghi Called Ba Ejaze Khoda

 

دانلود آهنگ های جدید رضا صادقی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



 

متن آهنگ جدید رضا صادقی بنام با اجازه خدا

 

زندگی دیکته گفت ما همش غلط پشت غلط
عشق نوشتیم با الف نقطه گذاشتیم اخر خط
من از اول همه جا نشوندن ته کلاس
حالا می گن یه کاری می گن حسابت با خداس
خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمه
نگاه نکن به جرم من نگاه بکن به کرمت
خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمه
نگاه نکن به جرم من نگاه بکن به کرمت
خونه ی بی چراغ من از تو همیشه روشنه
ببخش چندم تو توبه ی چندم منه
تو بهترنی رفیقمی نمیشه از تو دل جدا
با من نکن تو تاریکی دستمو ول نکن خدا
خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمه
نگاه نکن به جرم من نگاه بکن به کرمت
خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمه
نگاه نکن به جرم من نگاه بکن به کرمت

 

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام با اجازه خدا


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی