دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام یه ماهه :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام یه ماهه

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام یه ماهه

Download New Song By Mehdi Ahmadvand Called Ye Mahe

 

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام یه ماهه

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام یه ماهه

یه ماهه که راهه نگاهه دله من به سمت یه ماهه
چه ماهه قشنگی تو راهه یه عشقی باهامه که ماهه
نباشی توی دنیا مگه میشه مگه میشه
چی میشه که بمونی مگه میشه مگه میشه
تو هستی که من اینجام که نمیرم که نمیرم
چی میشه که بمونی تا نمیرم تا نمیرم
یه جایی تو دلمه که جای توئه تبی که توی تنمه برای توئه
هنوزم من اون عاشق دیوونه اییم که اگه اشاره کنی فدای توئه
قراره دوباره کنار دله بی قرارم بمونه
چه عشقی چه حسی چه حالی باهاش دله هردومونه
نباشی توی دنیا مگه میشه مگه میشه
چی میشه که بمونی مگه میشه مگه میشه
تو هستی که من اینجام که نمیرم که نمیرم
چی میشه که بمونی تا نمیرم تا نمیرم
یه جایی تو دلمه که جای توئه تبی که توی تنمه برای توئه
هنوزم من اون عاشق دیوونه اییم که اگه اشاره کنی فدای توئه

 

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام یه ماهه


دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ق.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی