دانلود آهنگ فریدون آسرایی به نام گریه می کنم برات :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام گریه می کنم برات

 

Download New Music By Fereydoun Asraei Called Geryeh Mikonam Barat

 

دانلود آهنگ های جدید فریدون آسرایی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



 

متن آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام گریه می کنم برات

 

گریه می کنم برات گریه می کنی برام

ساکتی و خسته ای مثل بغض تو صدام

گریه می کنی برام بغض می کنم برات

حس حال عاشقی راه می افته تو هوا

فکر می کنی بهم فکر می کنم بهت

تو نمیری از سرم من نمیرم از دلت

خوب و سر به زیر پاک و ساده ای

بی نهایتی فوق العاده ای

گریه می کنم برات گریه می کنی برام

ساکتی و خسته ای مثل بغض تو صدام

 

ساکت و صبور عشق اولی

دوست دارمت بی معطلی

بی قرار من تویی بی قرار تو منم

سخته بی تو زندگی حرفشم نمیزنم

گریه می کنم برات گریه می کنی برام

ساکتی و خسته ای مثل بغض تو صدام

گریه می کنی برام بغض می کنم برات

حس حال عاشقی راه می افته تو هوا

راه می افته تو هوا , راه می افته تو هوا

راه می افته تو هوا , راه می افته تو هوا

 

فکر می کنی بهم فکر می کنم بهت

تو نمیری از سرم من نمیرم از دلت

خوب و سر به زیر پاک و ساده ای

بی نهایتی فوق العاده ای

گریه می کنم برات گریه می کنی برام

ساکتی و خسته ای مثل بغض تو صدام

 

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام گریه می کنم برات

دانلود با کیفیت 128



کانال تلگرام

برای خرید شارژ کلیک کنید

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ق.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی