دانلود آهنگ فریدون آسرایی بنام از اول :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ فریدون آسرایی بنام از اول

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام از اول

Download New Song By Fereydoun Asraei Called Az Avva

 

دانلود آهنگ های  فریدون آسرایی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام از اول :

از اول نمی خواست باور کنه کسی که خیال منو برده بود

کسی که تو خواب و تو بیداریام برای نفس های من مرده بود

که بارون منم اون کویری تر اگه رود باشه به من میرسه

اگه چشمه بود و نبودش منم اگه رود باشه به من میرسه

از اول نمی خواست باور کنی که عشقش تموم وجودش منم

که تا آخرین لحظه ی زندگی نفس هاش بود و نبودش منم

قبوله که هر کس خدایی داره خدای من اما قدیمی تره

خدای تو مثل خودت بی وفاست خدای من اما صمیمی تره

خدای تو تردید و ترسه ولی خدایی که دارم پر از باوره

خدایی که مثل کس دیگه نیست مثل بنده هاش اول و آخره

از اول نمی خواست باور کنی که عشقش تموم وجودش منم

که تا آخرین لحظه ی زندگی نفس هاش بود و نبودش منم

اگه اون کویره که بارونشم اگه روده دریای بی خوابشم

اگه چمشه کوهم به جوشیدنه بگو برکه باشه که مهتابشم

 

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام از اول


دانلود با کیفیت 128



کانال تلگرام

سئو


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ق.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی