دانلود آهنگ حمید عسکری به نام اصرار :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ حمید عسکری به نام اصرار

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بنام اصرار

Download New Song By Hamid Askari Called Esrar

 

دانلود آهنگ های حمید عسکری

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید حمید عسکری بنام اصرار

هیچ احساسی به اصرارم نداری

تو کاری غیر انکارم نداری شاید که انتخابت اشتباه بود

که هیج میلی به تکرارم نداری یکی دست تورو اونجا گرفته

دلم اندازه دنیا گرفته , همه میگن یکم فکر خودت باش

دل من از همین حرفا گرفته

برای من سواله این همه اشک , چجوری توی چشمات جا گرفته

همه میگن یکم فکر خودت باش دل من از همین حرفا گرفته

دیگه کاری تو این دنیا ندارم تو وقتی کاری به کارم نداری

مهم نیست که منو اصلا نفهمی , تو احساسی که من دارم نداری

یکی دست تورو اونجا گرفته

دلم اندازه دنیا گرفته

همه میگن یکم فکر خودت باش

دل من از همین حرفا گرفته

برای من سواله این همه اشک چجوری توی چشمات جا گرفته

همه میگن یکم فکر خودت باش دل من از همین حرفا گرفته

 

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام اصرار


دانلود با کیفیت



کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ق.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی