دانلود آهنگ حمید عسکری بنام دوستایه مشترک :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ حمید عسکری بنام دوستایه مشترک

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام دوستایه مشترک

Download New Song By Hamid Askari Called Doostaye Moshtarak

 

دانلود آهنگ های حمید عسکری

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید حمید عسکری بنام دوستایه مشترک

دارم هنوزم واسه داشتنت سماجت میکنم

به هرکی عشقش پیششه دارم حسادت میکنم

آیینه اتاق تو خیلی ازم خوشبخت تره

تو این حد از عشقی میتونه که از عشقش بگذره

دوستای مشترک دارن هنوز وساتت میکنن

میگن آدما یه روزی به دوری عادت میکنن

میگن با یه عشق جدید شاید فراموشت کنن

عشقت مگه عادته که ترکت عادت بکنن

دارم هنوزم واسه داشتنت سماجت میکنم

به هرکی عشقش پیششه دارم حساب میکنم

دارم هنوزم واسه داشتنت سماجت میکنم

بی تو تو هرجمعی باشم احساس قربت میکنم

دونه به دونه یادمه اشکای ریزو نمنمت

هرجا میرم فکر میکنم الانه که ببینمت

دوستای مشترک دارن هنوز

میگن با ی عشق جدید شاید فراموشت کنم

عشقت مگه عادته که ترک عادت بکنم

 

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام دوستایه مشترک

دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ق.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی