دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام دوست دارم :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام دوست دارم

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام دوست دارم

 

Download New Music By Meysam Ebrahimi Called Dooset Daaram

 

دانلود آهنگ های جدید میثم ابراهیمی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام دوست دارم

 

امروز پر از شوق چشمای من

با تو پر از عشق روزای من

نبض من داره با نفسات میزنه

قلب من تو هر تپش.صدات میزنه

چشم من پر از برق نگاه تو

قلب من همیشه چشم براه تو

دوست دارم

خیلی دلم تنگه برات

جونم بسته به اون چشات

میمیرم واسه خندهات

دوست دارم

تو رو حتی بیشتر از خودم

میمیرم دورشم ازت یکم

من تا دیدم عاشقت شدم

دوستت دارم

 

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوست دارم

دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی