دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام حالمو زیبا کن :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام حالمو زیبا کن

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده بنام حالمو زیبا کن

 

Download New Music By Mohammad Alizadeh Called Halamo Ziba Kon

 

دانلود آهنگ های جدید محمد علیزاده

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


 

 

متن آهنگ جدید محمد علیزاده بنام حالمو زیبا کن

 

شب هنو نرفته اما تو چرا بیدری
نکنه این همه دردو تو میخوای برداری
تو که گقتی همه شب من توی خوابت هستم
کاشکی امشب خود من چشم تو رو می بستم
من به دستای خدا خیره شدم معجزه کرد
معنی معجزه شد زود به قلبم برگرد
جاده تحویل بهاره حالمو زیبا کن
روی دنیای منو به روی عشقت وا کن
کاشکی امشب مثه ماهی توی تنگت بودم
مثه سالای گذشته ماتو گنگت بودم
کاشکی امشب مثه عشقای تو کوتا میشد
اونکه باید برسه ایندفه پیدا میشد
من به دستای خدا خیره شدم معجزه کرد
معنی معجزه شد زود به قلبم برگرد
جاده تحویل بهاره حالمو زیبا کن
روی دنیای منو به روی عشقت وا کن
من به دستای خدا خیره شدم معجزه کرد
معنی معجزه شد زود به قلبم برگرد
جاده تحویل بهاره حالمو زیبا کن
روی دنیای منو به روی عشقت وا کن

 

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام حالمو زیبا کن

دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی