دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام تو چشمای منی :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام تو چشمای منی

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام تو چشمای منی

 

Download New Music By Babak Jahanbakhsh Called To Cheshmaye Mani

 

دانلود آهنگ های جدید بابک جهانبخش

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 




متن آهنگ بابک جهانبخش بنام تو چشمای منی

 

تو چشمای منی

عشق من برای داشتنت عشق دردسر دارم

دیوونم جوری که بی تو واسه خودم خطر دارم

پلک نزن اگه چشماتو از من بگیری میمیرم

دور بشی جای تو از خودم انتقام میگیرم

 

تو چشمای منی برای اینکه بجز من دیگه هیچکیو ندیدی

با لبخندت داری تقدیر منو به نفع هر دومون تغییر میدی

تو چشمای منی هرچی که دیدم فقط تورو به یاد من میاره

ضمیر ناخودآگاهم به جز تو واسه من حدس دیگه ای نداره

 

میترسم سرنوشت مارو بی هم تجسم کنه

میترسم حال من تورو آخر حرف مردم کنه

تا زندم بی وقفه منو با نگاهی تسخیرم کن

اون جوری که دوست داری منو مجبور به تغییرم کن

 

تو چشمای منی برای اینکه بجز من دیگه هیچکیو ندیدی

با لبخندت داری تقدیر منو به نفع هر دومون تغییر میدی

تو چشمای منی هرچی که دیدم فقط تورو به یاد من میاره

ضمیر ناخودآگاهم به جز تو واسه من عکس دیگه ای نداره

 

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام تو چشمای منی

دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی