دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام امید جانم :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام امید جانم

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام امید جانم

 

Download New Music By Farzad Farzin Called Omide Janam

 

دانلود آهنگ های جدید فرزاد فرزین

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


 

 

متن آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام امید جانم

 

امید جانم زسفر بازآمد
شکر دهانم زسفر باز آمد
امید جانم زسفر بازآمد
شکر دهانم زسفر باز آمد
عزیز آنکه بی خبر
به ناگهان رود سفر
چو ندارد دیگر دلبندی
به لبش ننشیند لبخندی
چو غنچه سپیده دم
شکفته شد لبم زهم
که شنیدم یارم باز آمد
زسفر غم خوارم باز آمد…
همچنان که عاقبت پس از همه شب بدمد سحر
ناگهان نگار من چنان مه نو آمد از سفر
همچنان که عاقبت پس از همه شب بدمد سحر
ناگهان نگار من چنان مه نو آمد از سفر
من هم پس از آن دوری
بعد از غم مهجوری
یک شاخه گل بردم به برش
من هم پس از آن دوری
بعد از غم مهجوری
یک شاخه گل بردم به برش
دیدم که نگار من
سرخوش زکنار من
بگذشت و به بر یار دگرش
وای از آن گلی که دست من بود
خموش و یک جهان سخن بود
وای از آن گلی که دست من بود
خموش و یک جهان سخن بود
گل که شهره شد زبی وفایی
ز دیدن چنین جدایی
ز غصه پاره پیرهن بود

 

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام امید جانم

دانلود آهنگ


کانال تلگرام

سئو


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۳ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی