دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام حواست نیست :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام حواست نیست

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام حواست نیست

 

Download New Music By Saman Jalili Called Havaset Nist

 

دانلود آهنگ های جدید سامان جلیلی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی بنام حواست نیست

 

دارم حــــــس میکنم دیگـــه یه جـای کــــار می لنگـــه
اونــــی که تو ولــــــش کردی تو این روزا دلش تنگه
حــــواسم جمع بهت امــــا تو این روزا حواست نــــیست
اونـــی که از خودت کنـــــدی دل من بود لباســــت نیست
کجــای بازی چشماتــــو به دست اشــــــک بخشیـــدی…
کجـــا پشــــتـــت نبــــودم که تو از ادامـــــه ترســـیدی
چـــــرا هر چی که پیش میری نگـــاهت رو به من سرده
اهمــــیت نمیـــدی به کســــی که با تو هـــمــــــدرده
ته چشمـــام بارونــــــه وجودم از شکست میگــــه
مث غریبـــه هایی بام شــــدی یـــه آدم دیــگــــه
چــرا هر چی که پیش میری نگــاهت رو به من سرده
اهمــــیت نمیـــدی به کســــی کـــه با تو هـــمــــــدرده

 

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام حواست نیست

دانلود آهنگ


کانال تلگرام

سئو


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی