دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام عاشقانه ها :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام عاشقانه ها

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی بنام عاشقانه ها

 

Download New Music By Salar Aghili Called Asheghaneha

 

دانلود آهنگ های جدید سالار عقیلی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


 

متن آهنگ جدید سالار عقیلی بنام عاشقانه ها

 

گرچه غبار ایام نشسته بر سر من
اینه جوانی تویی برابر من
میبرد از دل من غبار غم نگاهت
بر اسمان نگاهم به شوق روی ماهت

نه میرود خیالت نه میرسد وصالت
بهر خدا یک نظر بر من و حالم نگر
تا که نگوید کسی ناله ندارد اثر
نه میرود خیالت نه میرسد وصالت
بهر خدا یک نظر بر من و حالم نگر
تا که نگوید کسی ناله ندارد اثر

آه دیوانه شدم افسانه شدم
عاشق و بیقرارم طعنه مزن به کارم
آهی اگر بر ارم گاهی اگر ببارم
آه دیوانه شدم افسانه شدم
عاشق و بیقرارم طعنه مزن به کارم
آهی اگر بر ارم گاهی اگر ببارم

چون شمعی می سوزم
تا بر می افروزم
با شعله جان
آتش بر سر دارم
میسوزم می بارم
با من تو بمان با من تو بمان

 

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام عاشقانه ها

دانلود آهنگ


کانال تلگرام

سئو


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۷ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی