دانلود آهنگ حمید عسکری به نام توقع :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ حمید عسکری به نام توقع

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بنام توقع

Download New Song By Hamid Askari Called Tavagho

 

دانلود آهنگ های جدید حمید عسکری

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید حمید عسکری بنام توقع

من که تو دلم بجز تو

واسه هیچی جا ندارم

جای خالی تو عزیزم

کجای دلم بذارم نکنه توقع داری

باورم شه داری میری تصمیمت جدیه اما

حالمو شوخی میگیری , کم واست غصه نخوردم

کم واسه تو جون نکندم نکنه توقع داری

توی این لحظه بخندم , تو که میگفتی تمومه

ادما دیونه هاتن , حالا این واسم سواله

این همه آدم چرا من

بگو کجای این احساس

باید دنبال تو باشم

بگو کجای تنهایی

بگو کجای دل تنگی

داره پشت سر هم ابر

همش میاد روی گونم

چقدر طوفانیه امشب ببین دریای دلتنگی

کم واست غصه نخوردم کم واسه تو جون نکندم نکنه توقع داری

توی این لحظه بخندم , تو که میگفتی تمومه

آدما دیوونه هاتن حالا این واسم سواله این همه آدم چرا من

 

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام توقع

دانلود آهنگ


کانال تلگرام

سئو


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی