دانلود آهنگ بنیامین بهادری به نام مدار :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ بنیامین بهادری به نام مدار

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام مدار

Download New Music By Benyamin Bahadori Called Madaar

 

دانلود آهنگ های جدید بنیامین بهادری

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام مدار

 

دارم تورو می عشق مو توام منو می عشقی و

تو قلبامون پا میگیره یه ماجرای عشقی و

کار داره بالا میگیره ، نفسم حالا می گیره

اینکه توام بهم بگی و ، فکر نمی کردم این یکیو

یهو ، دل بده و این گره و یهو وا کن تو

کار توئه همه کار توئه ،همه کارای من

انتظار توئه ، همه چرخش من رو مدار توئه

بیقرار توئه ، دلی که حالا دست بر ندار توئه

دست کشیدن از عشقی که کار توئه

نه این کار منه نه این کار توئه

جز تو ندارم کسی و فقط به من میرسی و

میخوام باتو داشته باشم این ارتباط حسی و

آخر منو میکشی و میرم از این خوشی و

میبینی این خودکشی

 

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام مدار

دانلود آهنگ


کانال تلگرام

سئو


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی