دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام اعتراف :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام اعتراف

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام اعتراف

 

Download New Music By Farzad Farzin Called Eteraf

 

دانلود آهنگ های جدید فرزاد فرزین

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



متن آهنگ جدید اعتراف از فرزاد فرزین

 تو که چشمای قشنگت خونه ی صد تا ستارست
تو که لبخند طلاییت واسه من عمر دوبارست
بدجوری دیوونتم من فک نکن این اعترافه
همیشه نبودن تو کرده این دلو کلافه
بدجوری بهم میریزه منو گاهی اتفاقی
تو اگه نباشی از من نمیمونه چیزی باقی
بدجوری بهم میریزه منو گاهی اتفاقی
تو اگه نباشی از من نمیمونه چیزی باقی
بدجوری دیوونتم من عشقم تشنه ی بارون
چقد از دریا ما دوریم بی گناهیم هردوتامون
من که آسمون نبودم اما عشق تو یه باغه
سرزنش نکن دلم رو بخدا اون بی گناهه
بدجوری بهم میریزه منو گاهی اتفاقی
تو اگه نباشی از من نمیمونه چیزی باقی
بدجوری بهم میریزه منو گاهی اتفاقی
تو اگه نباشی از من نمیمونه چیزی باقی
تو که چشمای قشنگت خونه ی صد تا ستارست
تو که لبخند طلاییت واسه من عمر دوبارست
بدجوری دیوونتم من فک نکن این اعترافه
همیشه نبودن تو کرده این دلو کلافه

 

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام اعتراف

دانلود آهنگ




کانال تلگرام



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی