دانلود آهنگ حامد محضرنیا به نام ببخش :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ حامد محضرنیا به نام ببخش

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام ببخش

 

Download New Music By Hamed Mahzarnia Called Sorry

 

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام ببخش

 

این آهنگ تیتراژ برنامه «مردم چی میگن» میباشد.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید حامد محضرنیا نام ببخش :

ببخش واسه تو کاری نداره ببخش دستمو بگیر دوباره
ببین از چشام بارون میباره خدا
بازم گره کارمو وا کن بیا زندگیمو رو به راه کن
مثه همیشه به من نگاه کن خدا
ببخش واسه تو کاری نداره ببخش دستمو بگیر دوباره
ببین از چشام بارون میباره خدا
بازم گره کارمو وا کن بیا زندگیمو رو به راه کن
مثه همیشه به من نگاه کن خدا
منه تنها و غریب تو لحظه های بی کسی
میدونم که آخرش خودت به دادم میرسی
منو از من میگیری میبری سمته خودت
اینقده حرف تو دلم هست که میخوام بگم بهت
ببخش واسه تو کاری نداره ببخش دستمو بگیر دوباره
ببین از چشام بارون میباره خدا
بازم گره کارمو وا کن بیا زندگیمو رو به راه کن
مثه همیشه به من نگاه کن خدا
ببخش واسه تو کاری نداره ببخش دستمو بگیر دوباره
ببین از چشام بارون میباره خدا
بازم گره کارمو وا کن بیا زندگیمو رو به راه کن
مثه همیشه به من نگاه کن خدا

 

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام ببخش

دانلود آهنگ




کانال تلگرام



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی