دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام گفته بودم :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام گفته بودم

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام گفته بودم

 

Download New Music By Milad Babaei Called Gofte Boodam

 

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام گفته بودم

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



متن آهنگ جدید میلاد بابایی بنام گفته بودم :


کسی که روبروته، توو عمقِ فریادش سکوته
تمومِ خاطراتت، شنیدم خیلی وقته آرزوته
من که گفته بودم، میری و برمیگردی
من که گفته بودم،  تو امّا گوش نکردی
که یه روز میرسی به دادِ من امّا واسه حالِ من، دیره
یکی دیگه داره پیشِ من توو نبودت جاتو میگیره
یه روز میرسی به دادِ من امّا واسه حالِ من، دیره
یکی دیگه داره پیشِ من توو نبودت جاتو میگیره
من خیلی خونسردم، امّا واسه تو طبیعی نیست
خیلی فرق کردم، امّا واسه تو طبیعی نیست
حالا تو بازنده، بدون آینده، من میرم با خنده
امّا واسه تو طبیعی نیست
یه روز میرسی به دادِ من امّا واسه حالِ من دیره
یکی دیگه داره پیشِ من توو نبودت جاتو
یه روز میرسی به دادِ من امّا واسه حالِ من دیره
یکی دیگه داره پیشِ من توو نبودت جاتو
میگیره

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام گفته بودم

دانلود آهنگ




کانال تلگرام



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۸ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی