دانلود آهنگ بابک کافی به نام احساس پاک :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ بابک کافی به نام احساس پاک

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۹ ب.ظ

دانلود آهنگ بابک کافی به نام احساس پاک

 

Download New Music By Babak Mafi Called Ehsase Pak

 

دانلود آهنگ های جدید بابک مافی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید ‏بابک مافی‬ به نام احساس پاک :

دوست داشتم بقدری که خودم باور نمی کردم

دوست داشتم که تا امروز کنارت زندگی کردم

برای خنده های تو تمام عمر مو دادم

اگه دوست نداشتم که کنارت وای نمیستادم

تو می دونی کسی مثل من از وابستگی واست نمی خونه

تو می دونی کسی مثل من این احساس پاکت رو نمی دونه

تو می دونی کسی مثل من از وابستگی واست نمی خونه

تو می دونی کسی مثل من این احساس پاکت رو نمی دونه

همیشه نیمه های شب تو رو پیش خودم دیدم

تو آغوش تو بیدارم تو آغوش تو بیدارم

اگه این زندگی داره تموم میشه به این.زودی

تو تنها آرزوی من تو تنها عشق من بودی

تو می دونی کسی مثل من از وابستگی واست نمی خونه

تو می دونی کسی مثل من این احساس پاکت رو نمی دونه

تو می دونی کسی مثل من از وابستگی واست نمی خونه

تو می دونی کسی مثل من این احساس پاکت رو نمی دونه

 

دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام احساس پاک

دانلود آهنگ



کانال تلگرام



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۹ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی