دانلود آهنگ بابک مافی به نام متحول :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ بابک مافی به نام متحول

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۰ ب.ظ

دانلود آهنگ بابک مافی به نام متحول

 

Download New Music By Babak Mafi Called MoteHavel

 

دانلود آهنگ های جدید بابک مافی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


 

 

متن آهنگ بابک مافی بنام متحول

 

وای عجب حال عجیبی دارم
چشم نمی تونم ازت بردارم
وقتی از کنار من رد می شی
نفسامو با خودم می شمارم
عاشقت شدم اینو فهمیدم
نمی گفتم چون می ترسیدم
من دوست دارم کاشکی می شد
از تو احساستو می پرسیدم
منتظر می شینم دلم من میریزه
واسه من این احساس هیجان انگیزه
نمیدونی که چی کار تو با این دل کردی
با چشات دنیامو متحول کردی
وای عجب حال عجیبی دارم
چشم نمی تونم ازت بردارم
وقتی از کنار من رد می شی
نفسامو با خودم می شمارم
عاشقت شدم اینو فهمیدم
نمی گفتم چون می ترسیدم
من دوست دارم کاشکی می شد
از تو احساستو می پرسیدم
منتظر می شینم دلم من میریزه
واسه من این احساس هیجان انگیزه
نمیدونی که چی کار تو با این دل کردی
با چشات دنیامو متحول کردی

 

دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام متحول


دانلود آهنگ




کانال تلگرام



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۰ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی