دانلود آهنگ بابک مافی به نام تنهام نذار :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ بابک مافی به نام تنهام نذار

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۵ ب.ظ

دانلود آهنگ بابک مافی به نام تنهام نذار


Download New Music By Babak Mafi Called Dobareh Ashegh Shodam

 

دانلود آهنگ های جدید بابک مافی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


 

 

متن آهنگ جدید بابک مافی بنام تنهام نذار

یادته یادته اینو همش تو گوش من می خوندی
عاشق شو عاشق شو شدمو تو نموندی
یادته یادته با نگاهت حرفاتو می رسوندی
عاشق شو عاشق شو حالا ببین که تنهای تنهام
تنهام نذار منو با این همه عکس رو دیوار
منو با این منه از من طلبکار
نذار با رفتنت خالیشه دنیام
بیا و لااقل این آخرین بار
یه لحظه دست از این لجبازی بردار
خودتم خوب میدونی من چی می خوام

یه نفر هنوزم به یاد تو تو کوچه ها می خونه
عاشق شو عاشق شو که بی تو نمی تونه
یه نفر یه نفر که صداشو به دنیا می رسونه
عاشق شو عاشق شو من که این عشقو می خوام
تنهام نذار منو با این همه عکس رو دیوار
منو با این منه از من طلبکار
نذار با رفتنت خالیشه دنیام
بیا و لااقل این آخرین بار
یه لحظه دست از این لجبازی بردار
خودتم خوب میدونی من چی می خوام

 

دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام تنهام نذار


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۵ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی