دانلود آهنگ از شهرام شکوهی به نام محبوب :: خرید شارژ

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

خرید شارژ

شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل ، شارژ رایتل

دانلود آهنگ از شهرام شکوهی به نام محبوب

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۴ ب.ظ

دانلود آهنگ شهرام شکوهی به نام محبوب

 

Download New Music By Shahram Shokoohi Called Khianat

 

دانلود آهنگ های جدید شهرام شکوهی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 




متن آهنگ جدید شهرام شکوهی بنام محبوب

 

تو اِی محبوب ِ جونم، بزار عاشقت بمونم
نیستی بی تو، هیچُم، میمیرُم
من کلی عاشقم غم عشقت مونده رو دلم
حرفام و بزار بگم تویی تو محبوب دلم
من کلی عاشقم غم عشقت مونده رو دلم
حرفام و بزار بگم تویی تو محبوب دلم
تو به سپیدی صبحی، به زیبایی شبها
دربرابرت من هیچم، مثل قطره تو دریا
تویی محبوب و جونُم، بزار عاشقت بمونُم…
نیستی بی تو هیچُم
میمیرُم
تویی محبوب و جونُم
بزار عاشقت بمونُم
نیستی بی تو هیچُم
میمیرُم
من کلی عاشقم غم عشقت مونده رو دلم
حرفام و بزار بگم تویی تو محبوب دلم
من کلی عاشقم غم عشقت مونده رو دلم
حرفام و بزار بگم تویی تو محبوب دلم

 

تو که صداقت عشقت
به روشنی ِ فردا
وفارو با تو فهمیدم
نمی مونی تو تنها
تویی محبوب و جونُم
بزار عاشقت بمونُم
نیستی بی تو هیچُم
میمیرُم
تویی محبوب و جونُم
بزار عاشقت بمونُم
نیستی بی تو هیچُم
میمیرُم

 

دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی به نام محبوب

دانلود با کیفیت 128


کانال تلگرام

سئو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۴ ب.ظ
  • mobina mobina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی